Esteu aquí
Taller d'extracció de llet materna

Amb motiu de la setmana europea de la lactància materna, el grup de suport a l'alletament matern i criança, Areola, entitat en residència al Centre Cívic, ofereix el taller d'extracció de llet materna per reivindicar que els governs, els sistemes de salut, les empreses i les comunitats ens comprometin a donar suport i capacitar les famílies perquè puguin mantenir entorns favorables a la lactància en la vida laboral.
En aquest xerrada-taller es parlarà sobre mètodes d'extracció (tant manual com mecànica), conservació de la llet materna, trucs i altres curiositats.
Els/les bebès i nens/as sempre són benvinguts/as.
La xerrada és gratuïta. Es requereix inscripció prèvia, omplint el següent formulari: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScM6imBx1M-q--DdwH4UTywqKIwE48XAN3YBLJ4L-xjxAP3yA/viewform?pli=1
Activitats relacionades

Festes del barri Sant Jordi-Ribera Baixa: Batucada amb...
Tipus: Festa popular
Quan: 27/04/2025 de 10:00 a 11:00 h
On: Plaça Sant Jordi

Festes del barri Sant Jordi-Ribera Baixa: Diada...
Tipus: Festa popular
Quan: 27/04/2025 de 10:30 a 14:00 h
On: Plaça Sant Jordi

Festes del barri Sant Jordi-Ribera Baixa: Coro rociero ...
Tipus: Festa popular
Quan: 27/04/2025 de 17:30 a 18:30 h
On: Plaça Sant Jordi