Esteu aquí
Suport en la complementació de beques MECD 2018/19

Des del Lloro, amb l’assessoria acadèmica, es realitza un suport a persones que necessitin omplir els documents per fer la sol·licitud de beca general MECD 2018/2019
Per realitzar aquesta gestió cal portar la documentació: DNI / NIE del sol·licitant i de les persones de la unitat familiar. Si és família nombrosa, el carnet. I també les dades del compte bancari.
Si amb aquestes sessions no és suficient, també es podrà fer reserva de l’assessoria acadèmica, que es realitza els dimecres de 17 a 20 hores. La nostra recomanació és no deixar-s’ho pel darrer dia.
En el cas d'estudis no universitaris, la sol·licitud es pot realitzar fins al fins al 1 d’octubre. I els universitaris, fins al 15 d’octubre.
Reserva prèvia a:
934875077
lloro@joves.prat.cat
Activitats relacionades
L'Orquestra de Barri al centre cívic
Tipus: Proposta
Quan: 30/09/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Autoservei Digital al Ribera
Tipus: Proposta
Quan: Del 01/10/2026 - 10:00 h al 31/12/2026 - 20:00 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Sopar solidari amb Cooking Group
Tipus: Proposta
Quan: 01/10/2026
On: Pl. Ramon Roigé i Badia