Esteu aquí

Presentació de la Nit en Dansa 2023

La Nit en Dansa és un procés col·lectiu de creació escènica en l’àmbit  de la dansa i l'expressió corporal. Aquest procés culmina amb la presentació d'un espectacle de dansa al carrer al juliol, en el marc de la campanya d’activitats culturals Viu l’Estiu al Prat.

S’hi poden apuntar totes aquelles persones que tinguin interès en experimentar amb la dansa i el moviment i vulguin comprometre’s en participar en aquest procés junt amb altres persones. No calen coneixements previs, només les ganes de participar, sense importar l’edat o la condició física.

En aquesta edició de La Nit en Dansa, comptarem amb l'acompanyament del coreògraf i ballarí, Pol Jiménez. Aquesta primera sessió de presentació serà pràctica i inclourà dinàmiques de moviment. 

 

Aquest espectacle/activitat forma part del festival Dansa Metropolitana que se celebra del 9 al 26 de març a 12 municipis de l'Àrea Metropolitana. 

Pots consultar tota la programació del festival a: www.dansametropolitana.cat

Activitats relacionades

Què és això de les arts en viu?: "Conferència...

Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 16/01/2026 de 18:30 a 20:30 h
On: Teatre L'Artesà

Tres latituds, una mirada de Milagros Parra

Tipus: Exposició
Quan: Del 16/01/2026 al 22/02/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Tres latituds, una mirada de Milagros Parra

Tipus: Inauguració
Quan: 16/01/2026 de 19:00 a 20:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau