Esteu aquí
Presentació de la Nit en Dansa 2023

La Nit en Dansa és un procés col·lectiu de creació escènica en l’àmbit de la dansa i l'expressió corporal. Aquest procés culmina amb la presentació d'un espectacle de dansa al carrer al juliol, en el marc de la campanya d’activitats culturals Viu l’Estiu al Prat.
S’hi poden apuntar totes aquelles persones que tinguin interès en experimentar amb la dansa i el moviment i vulguin comprometre’s en participar en aquest procés junt amb altres persones. No calen coneixements previs, només les ganes de participar, sense importar l’edat o la condició física.
En aquesta edició de La Nit en Dansa, comptarem amb l'acompanyament del coreògraf i ballarí, Pol Jiménez. Aquesta primera sessió de presentació serà pràctica i inclourà dinàmiques de moviment.
Aquest espectacle/activitat forma part del festival Dansa Metropolitana que se celebra del 9 al 26 de març a 12 municipis de l'Àrea Metropolitana.
Pots consultar tota la programació del festival a: www.dansametropolitana.cat
Activitats relacionades

Balladx II amb Pere Faura i Sarah Anglada
Tipus: Proposta
Quan: 13/07/2025 de 18:00 a 19:45 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran

La pedra de fusta
Tipus: Circ
Quan: 13/07/2025 de 20:00 a 21:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/el-pati-de-lartesa">Teatre L'Artesà - El Pati de L'Artesà

Tardes a la plaça: Taller i espectacle Tastacirc
Tipus: Circ
Quan: 15/07/2025 de 18:30 a 20:00 h
On: C. Riu Llobregat, 96. (Costat CC Delta)