Esteu aquí

Portes obertes virtuals Cal Tudela

Totes les edicions del Maig Cooperatiu fins ara havien programat una jornada de portes obertes a Cal Tudela, la finca i masia que l’Ajuntament del Prat té cedida a la Fundació Cassià Just - Cuina Justa pel seu projecte d’inserció laboral. Enguany aquesta visita ha de ser virtual. A canvi, la podrem fer durant tot el mes de maig.

Cuina Justa és l'empresa d'economia social de la Fundació Cassià Just, i és l'eina que hem desenvolupat per oferir oportunitats laborals, dignes i sostenible i alhora, comercialitzar els productes i serveis que elaborem. 

Hi trobareu una explicació on line sobre els productes de Cal Tudela i les seves propietats,  acompanyada d’algunes receptes de David Reig -xef assessor de Cuina Justa que poden donar idees de com transformar-los. També s’hi afegeix una petita explicació d’en Josep Cardenya, responsable tècnic de Cal Tudela, que parla sobre el projecte d’economia social.

Per accedir-hi premeu AQUI

Activitats relacionades

Visita al Parc Agrari i Can Comas

Tipus: Visita o itinerari
Quan: 27/05/2026
On: Can Comas

Cueme: Cultura Emprenedora a l’Escola

Tipus: Fira, mostra i mercat
Quan: 28/05/2026 de 10:00 a 23:59 h
On: Plaça Catalunya

Visita a l’Obrador

Tipus: Visita o itinerari
Quan: 28/05/2026
On: Obrador Es Im-perfect