Esteu aquí

Mobilitat internacional: Xerrada sobre camps de treball

Temes: Persones
Categories: Joves.Prat
TIPUS: Conferència Xerrada
Per a qui: Jove
Camps de treball a l

S'acosta el període d'inscripció pels camps de treball nacionals i internacionals i des de El Lloro t'apropem tota la informació necessària perquè ho tinguis tot a punt en aquesta trobada virtual.

L'Oriol Servalòs, l'assessor de Mobilitat internacional de Joves.Prat, ens explicarà què són els camps de treball, quins tipus hi ha i què necessitem per a poder participar en un.

Si tens pensat aprofitar l'estiu per viure una experiència extraordinària, o et pica la curiositat per descobrir totes les possibilitats que ens ofereix aquest tipus d'estades, connectat amb nosaltres el dia 5 de març a les 18 h, i pregunta'ns tot allò que necessitis.

Per reservar la teva plaça truca'ns al 934785077, fes-nos uns whatsapp al 638924976 o bé un correu a lloro@joves.prat.cat


El mateix dia 5 de març a les 18 h podràs conectar-te a la xerrada des d'aquest link

Activitats relacionades

Torneig jove de Ping Pong

Tipus: Acte esportiu
Quan: 01/07/2025 - 17:30 h
On: CEM Estruch

Inscripcions Tancades

Taller d'iniciació a la boxa

Tipus: Proposta
Quan: Del 02/07/2025 - 18:00 h al 23/07/2025 - 19:30 h
On: CEM Sagnier

Tastet de triatló

Tipus: Acte esportiu
Quan: 03/07/2025 de 18:00 a 19:30 h
On: CEM Sagnier