Esteu aquí

Matinades de foc i tronada

matinadesfoc

Tothom despert! És diumenge de Festa Major i ningú es queda al llit. Els tambors i les traques de la Colla de Diables, la Xaranga de la Casa de Aragón, Ball de Diables i la Colla Trabucaire seran els encarregats de llevar-nos per continuar gaudint de la Festa Major.

 

Recorregut: Les colles sortiran de tres punts diferents per trobar-se a l’av. de la Verge de Montserrat amb c. de Frederic Soler per continuar plegades pel c. de Frederic Soler, c. de Ferran Puig, c. de Madoz fins el  c. de Jaume Casanovas, tornada per Madoz, c. de Ferran Puig, fins arribar a la pl. de la Vila.

Recorreguts:

Des de La Capsa fins l’av. de la Verge de Montserrat cantonada Frederic Soler

Des de l’Av. Del Remolar fins l’av. de la Verge de Montserrat cantonada Frederic Soler

Des de Jardins de la Pau, c. Palamós, c. Lleida, ctra. de la Bunyola fins l’av. de la Verge de Montserrat cantonada Frederic Soler

Activitats relacionades

Botifarrada de l’Associació de Veïns de Sant Cosme i...

Tipus: Proposta
Quan: 28/09/2025 - 11:00 h
On: Plaça del Barri de Sant Cosme (Al costat de l’església)

L’Aparador: Petit mercat de creació, art i artesania

Tipus: Fira, mostra i mercat
Quan: 28/09/2025 de 11:00 a 20:30 h
On: Jardins de Joan Salvat Papasseit

Street Dance Festival

Tipus: Dansa
Quan: 28/09/2025 de 11:00 a 13:00 h
On: CEM Julio Méndez