Esteu aquí
Ludoteca ambiental: Qui es menja a qui (tarda)

En aquesta activitat conèixerem com es relacionen els organismes que viuen a la platja, i com sobreviuen en aquest ambient.
Es contemplaran totes les mesures preventives necessàries per al desenvolupament d'aquesta activitat donada la situació de pandèmia sanitària de la COVID19. La capacitat de l'aforament de l'activitat s'establirà segons les restriccions vigents en el moment de fer l'activitat.
La ludoteca ambiental de la platja ofereix un munt de propostes per gaudir en família per aprendre moltes coses sobre la nostra platja, la natura i el medi ambient, mentre juguem i fem activitats. Es realitzaran més activitats divendres 25 de juny, dissabtes 19 i 26 de juny i diumenges 20 i 27 de juny.
ACTIVITAT GRATUÏTA, adreçada a infants de 5 a 10 anys.
-
Accessible
Activitats relacionades

Mercat d'intercanvi i segona mà
Tipus: Proposta
Quan: 12/10/2025 de 10:00 a 14:00 h
On: Jardins del Cementiri Vell

Simulacre del rescat d'un dofí
Tipus: Proposta
Quan: 12/10/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

TALLER DINAMITZAT PATI OBERT: La màscara de Halloween
Tipus: Jocs
Quan: 12/10/2025 de 11:00 a 13:00 h
On: Escola del Parc