Esteu aquí
La festa al carrer de Luis García - Cicle L'autor i la seva obra

En aquesta desena edició del cicle L'autor i la seva obra, el fotògraf Luis García, president de l'Agrupació Fotogràfica Prat, ens mostra com s'han anat vivint les festivitats als carrers de la nostra ciutat, en el transcurs dels anys.
Una festa és un esdeveniment de caràcter social organitzat de forma pública o per un grup més reduït de persones, amb l'objectiu de passar-s'ho bé plegades. És un aspecte significatiu de tota tradició i cultura. Com a expressió d'una societat, les festes evolucionen amb l'espai i el temps, no són iguals arreu, ni ho són a un mateix lloc al llarg del temps.
En aquesta petita mostra, l'autor fa un recorregut per diverses festivitats del Prat que van des de la celebració de la nova plaça de Catalunya (1980), el pas de la marató dels Jocs Paralímpics (1992), la festa de Sant Isidre (1993), el Carnaval (1990-1994), la Festa de la Ciutat Gegantera (2004) i la Festa Major (2008), entre d'altres.
Activitats relacionades
Festes del barri Jardins de la Pau: Revetlla de Sant...
Tipus: Proposta
Quan: 23/06/2026
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Bingo Musical Pride
Tipus: Proposta
Quan: Del 26/06/2026 - 18:00 h al 26/12/2025 - 20:00 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau
Inscripcions Obertes
Exposició a la Biblioteca Antonio Martín "El Tatano: 20...
Tipus: Exposició
Quan: Del 01/07/2026 - 15:30 h al 27/08/2026 - 00:00 h
On: Biblioteca Antonio Martín