Esteu aquí
"En companyia", amb el Circ Pistolet i en Sabanni

Al circ com a la vida sempre és millor caminar acompanyats, i d’això no en tenen cap dubte, els del Circ Pistolet i en Sabanni, aquell que va néixer sota una col. És per aquest motiu que aquests tres artistes s’uneixen per capgirar-ho tot.
A la sempre elegant Anna Plotnikova li agrada molt no tocar de peus a terra, si no és per marcar-se uns passos a ritme de swing. Però on realment és feliç és a les alçades.
I a peu de pista, ell, el tècnic. Però no us penseu pas que aquest tècnic és un tècnic qualsevol, ell sempre ha dut un artista de circ a dins, i ens demostrarà que li encanta desafiar la llei de la gravetat. Ell és l’Enric Petit, un gran verticalista amb una tècnica i una execució perfectes.
I finalment el pallasso, en Sabanni, que s’encarregarà de presentar aquest singular cabaret, i si deixem aquesta responsabilitat a mans d’un pallasso pot passar qualsevol cosa.
Activitats relacionades

L'Orquestra de Barri
Tipus: Proposta
Quan: 08/10/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Vint Vinils: Grups de la ciutat amb Willy Maciá
Tipus: Música
Quan: 09/10/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: La Capsa

Circ en família: Acrobàcies
Tipus: Circ
Quan: 10/10/2025
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Inscripcions Tancades