Esteu aquí
"En companyia", amb el Circ Pistolet i en Sabanni

Al circ com a la vida sempre és millor caminar acompanyats, i d’això no en tenen cap dubte, els del Circ Pistolet i en Sabanni, aquell que va néixer sota una col. És per aquest motiu que aquests tres artistes s’uneixen per capgirar-ho tot.
A la sempre elegant Anna Plotnikova li agrada molt no tocar de peus a terra, si no és per marcar-se uns passos a ritme de swing. Però on realment és feliç és a les alçades.
I a peu de pista, ell, el tècnic. Però no us penseu pas que aquest tècnic és un tècnic qualsevol, ell sempre ha dut un artista de circ a dins, i ens demostrarà que li encanta desafiar la llei de la gravetat. Ell és l’Enric Petit, un gran verticalista amb una tècnica i una execució perfectes.
I finalment el pallasso, en Sabanni, que s’encarregarà de presentar aquest singular cabaret, i si deixem aquesta responsabilitat a mans d’un pallasso pot passar qualsevol cosa.
Activitats relacionades
Memorias de Adriano
Tipus: Teatre
Quan: 18/01/2026 de 18:00 a 19:30 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran
L'Orquestra de Barri
Tipus: Proposta
Quan: 21/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Vint Vinils: Ramón Rodríguez (New Raemon)
Tipus: Música
Quan: 22/01/2026 de 19:00 a 20:30 h
On: La Capsa