Esteu aquí

Dijous teatre: "El percebeiro y otros relatos de la filosofía del no me voy a caer", amb David Menéndez

Després d'haver estat acollit pel Teatre Kaddish en residència i d'haver passat per la sala La Gleva de barcelona amb un èxit rotund, El percebeiro arriba al Teatre Modern. Un espectacle que ens parla de la caiguda, de la filosofia del “no me voy a caer”, de la caiguda com a símptoma d’humanitat.

El percebeiro ens diu “No me interesan una mierda los superhéroes. El único super héroe que me interesa es aquel que tiene algún síntoma de “tullido”. Porque el humano en cuanto que ser humano es un tullido. Y dentro de las especies animales el homo sapiens es la especie de los tullidos. Y por lo tanto la historia de la humanidad es la historia de la gran “tullida”. Flaqueamos por todas partes des del principio de los tiempos. Y allá voy, eso es lo que me interesa: lo que no es perfecto, lo que cojea, lo que se cae. El humano como el “tullido”. El humano cómo el caído. La caída como el lugar común de todos los humanos. La caída como síntoma de humanidad. Y de esto os quiero hablar en realidad. Por eso he venido aquí. La filosofía del no me voy a a caer es la mejor excusa para hablaros de la caída.”

FITXA ARTÍSTICA

Dramatúrgia i interpretació: David Menéndez

Catalitzador escénic: Jorge Gallardo

Escenografia i vestuari: Judit Colomer Mascaró. Assistent de direcció: Lua Anaya. Disseny de llums: Ana Rovira. ​Una producció de David Menéndez i Amici Miei Produccions

Espectacle en castellà

Durada aproximada de l'obra: 90 minuts

  • Accessible

Activitats relacionades

"Hippos", de Zum Zum Teatre i Quim Bigas

Tipus: Dansa
Quan: 29/03/2019 - 17:00 h
On: Pl. de Catalunya