Esteu aquí
DEBAT: Municipalisme i transició energètica com a eina de transformació

Amb motiu de la nova obertura de l'equipament municipal de La Casa de l'Energia, se celebrarà el debat que tractarà sobre la relació els municipis i la seva capacitat de dur a terme la transició energètica.
Obertura a càrrec de Quim Bartolomé, Ajuntament del Prat de Llobregat
Amb la participació de:
Marc Cadevall , Ajuntament de Terrassa
Jordi Mazón, Ajuntament de Viladecans
Marta Morera, Institut Català d’Energia
Irene Pérez , Ajuntament de Rubí
Modera:
Laura Aznar, periodista de Crític
Poden seguir el debat:
- De forma presencial, a la Casa de l’Energia del Prat (carrer d’Ignasi Iglésias, 9). Cal confirmar l’assistència enviant un correu a casaenergia@elprat.cat
- Virtualment, en directe, al canal oficial de Youtube de l’Ajuntament del Prat
Activitats relacionades
Vine a provar el cotxe elèctric
Tipus: Proposta
Quan: 25/06/2026 - 18:00 h
On: Parking de la plaça de l'esglèsia
El motor del voluntariat. Una tarda per teixir llaços...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 26/06/2026
On: Mercat municipal de la plaça de la Vila
Buleriando X
Tipus: Dansa
Quan: 27/06/2026 de 19:00 a 21:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/el-modern">El Modern