Esteu aquí

De parella a família: la transformació de la parella amb la maternitat i paternitat.

El naixement d’un fill o una filla transforma profundament la relació de parella: apareixen noves responsabilitats, canvis en les prioritats, en la comunicació, en el temps compartit i en la vivència emocional de cada membre de la parella. Sovint, aquestes transformacions generen tensions, incomprensions, nous conflictes, distància, però també poden esdevenir una oportunitat de creixement i enfortiment del vincle.

En aquest taller volem reflexionar sobre la reorganització dels rols, la gestió del cansament i de les expectatives, la importància de la comunicació i el reconeixement mutu, així com la necessitat de cuidar la relació de parella dins del nou context familiar, amb l’objectiu de donar eines a les mares i als pares que els ajudin a transitar aquesta nova etapa amb més consciència, comprensió i connexió, tot afavorint una convivència familiar saludable.

La sessió serà virtual a través de zoom, enviarem l'enllaç amb antelació a les persones inscrites. Les places són limitades, cal fer inscripció a soaf@elprat.cat.
 

Activitats relacionades

Psico-nutrició i hormones

Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 26/05/2026
On: Centre Cívic Palmira Domènech

"Cor fort", amb Sílvia Soler

Tipus: Lectura
Quan: 27/05/2026 de 19:00 a 20:30 h
On: Cèntric Espai Cultural

Pausa't: Espai per cuidar el teu benestar

Tipus: Proposta
Quan: 28/05/2026 de 18:00 a 20:00 h
On: Centre Cívic Palmira Domènech

Inscripcions Obertes