Esteu aquí
Construïm el Prat en Minecraft

Un taller educatiu i participatiu basat en el videojoc Minecraft. Adreçat a joves i adults amb interès en el món digital i la participació ciutadana.
L’objectiu d'aquesta iniciativa és construir una versió virtual del Prat de Llobregat dins del servidor Cubecat, un servidor de Minecraft en català que recrea Catalunya, a través de dinàmiques democràtiques i rols actius dins d'una comunitat digital autogestionada.
Durant vuit sessions, els i les participants aprendran a utilitzar Minecraft com a eina de creació col·lectiva i simulació urbana per acabar creant un esdeveniment virtual a la plataforma. A més, en paral·lel una artista musical farà la banda sonora especialment per al resultat final del projecte i com a culminació final es celebrarà un esdeveniment musical en viu i una jugada col·lectiva oberta al públic.
Un cop creats els edificis, per tal de compartir l’experiència amb la comunitat i celebrar la feina feta dins el món virtual, aquest esdeveniment músical i digital es mostrarà a l'aire lliure a l'exterior del La Capsa el dia 16 de juliol.
-
Accessible
Activitats relacionades

Concert al porxo de L'Orquestra de Barri
Tipus: Música
Quan: 25/06/2025 de 20:00 a 21:00 h
On: Porxo posterior del C.C. Torre Balcells

Club de lectura Enjardinades
Tipus: Lectura
Quan: 26/06/2025 de 17:00 a 18:30 h
On: Centre Cívic Jardins de la Pau

Fem circ! Circ en família
Tipus: Circ
Quan: 26/06/2025 de 18:00 a 19:30 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa