Esteu aquí
Concert: #Demo amb Melting State

Més projecte #Demo amb músiques de la ciutat! Els Melting State són una banda que porta en actiu desde el 2011. Els seus components són el Víctor P, l'Iván, i el Víctor T, antics usuaris dels bucs d'assaig que ara, amb un EP sota el braç tornen a La Capsa, per a presentar-lo. El seu estil beu del grunge i punk estatunidenc amb pinzellades post-punk, que de ben segur no us deixarà indiferents.
“Slaves of DNA” és el títol del seu primer EP i el podeu escoltar sencer al seu bandcamp.
El nostre Bandcamp és: https://meltingstate.bandcamp.com/
Activitats relacionades
La ruta del vinil: pintxos i punxades
Tipus: Música
Quan: 27/06/2026 de 17:00 a 00:00 h
On: La Capsa
Concert de la Coral Lo Llobregat de les Flors
Tipus: Música
Quan: 27/06/2026 de 18:00 a 19:30 h
On: Cèntric Espai Cultural
Plats combinats: Berta i Juan more time
Tipus: Música
Quan: 28/06/2026 de 12:00 a 15:30 h
On: La Capsa