Esteu aquí
Col·loqui post funció de No m'oblideu mai

ACTIVITAT CANCEL·LADA
Col·loqui post funció conduït per Asunción Soriano, psiquiatra psicoanalista i coordinadora de l'Hospital de Dia per a Adolescents Sant Pere Claver i Pau Rodríguez, psicòleg i assessor d’orientació personal dels Serveis de Joventut del Prat de Llobregat. Amb la participació de Nati Mora, responsable de l'acció comunitària i territori al Servei d'Acció Social de L'Ajuntament del Prat de Llobregat i Sonia Soriano, psicòloga clínica i psicoterapeuta.
“Què pot passar quan la tristesa esdevé insostenible?”
Amb la col·laboració estreta del grup d’Stalkers del Teatre L’Artesà i dels Serveis de Joventut i Acció Social de l'Ajuntament del Prat de Llobregat.
Programació expandida de No m'oblideu mai, espectacle que es podrà veure el mateix dia 5 de novembre, a les 20:30 h, dins el cicle Dijous Teatre. Teatre L'Artesà - Sala Petita
-
Accessible
Activitats relacionades
Fóllame o hazme sentir algo (funeral a mi inocencia)
Tipus: Teatre
Quan: 14/12/2025 de 18:00 a 19:30 h
On: Centre d'Art Torre Muntadas
Jam Session al Bar de La Capsa
Tipus: Música
Quan: 14/12/2025 de 19:00 a 21:00 h
On: La Capsa
Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 16/12/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech