Esteu aquí
Castell de Focs de Festa Major
L’espectacle de focs d’artifici tanca simbòlicament la nostra Festa Major. El castell es dispararà simultàniament des de diferents indrets de la ciutat de manera que tothom pugui veure una part, o si teniu possibilitats, els tres castells alhora.
El castell es dispararà simultàniament des de diferents indrets de la ciutat: els patis de les escoles Jaume Balmes, Josep Tarradellas, així com la zona de darrere de l’Església. L’espectacle Il·luminem el Prat està dissenyat per la Pirotècnia Igual. Emoció assegurda per acomiadar-se de la Festa Major que acaba i començar el compte enrere per a la de l'any vinent!
Es recomana que, per gaudir de la pirotècnia, no us aproximeu als llocs de dispar sinó que busqueu els terrats dels vostres edificis, sortiu als balcons o busqueu places amb bona visibilitat.
Activitats relacionades
El pessebre del Josep Peraire
Tipus: Exposició
Quan: Del 15/12/2025 al 11/01/2026
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa
Col·loqui d'Art i Educació amb Sara San Gregorio
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 16/12/2025 de 17:30 a 19:00 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-petita">Teatre L'Artesà - Sala Petita
Gran Gala de cap d'any (en diferit)
Tipus: Proposta
Quan: 16/12/2025 de 19:00 a 20:30 h
On: Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa