Esteu aquí
"Avi jove vol companyia", amb la Cia. Els Pastorets

Un avi, en la recta final de la seva vida, es troba amb la incomprensió dels fills que, a causa de les exigències horàries d’uns llargs treballs i de les relacions que es veuen obligats a portar socialment, els és molt difícil atendre el seu pare, optant per suggerir-li el trasllat a una residència.
Això que, en principi, sembla l’ideal i convenient, no serà molt ben acceptat pel protagonista, que farà les delícies del public amb la seva forma simpàtica i especial de revelar-se davant d'aquesta imposició.
Fitxa artística:
Autor: Lluis Coquard
Repartiment: Laia Martinez (Aurora), Merce Rull (Clara), Marta Fernandez (Rosaura), Balbina Vila (Exu), Francesc Rodes (Pasqual Vidal), Frank Moreno (Carles Grau), Eloi Comes (Serafí Morenus), Carles Muñoz (Eric Shutt)
Adj Direcció. Antonio Escuder
Direcció: Àngels Codina
-
Accessible
Activitats relacionades

Reunió de les Entitats veïnals participants a la 23a...
Tipus: Proposta
Quan: 23/10/2025 - 16:00 h
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania. Edifici annex.

Reunió de les Entitats veïnals participants a la 23a...
Tipus: Proposta
Quan: 23/10/2025 - 18:00 h
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania. Edifici annex.

Reunió Associacions veïnals 23a Mostra d'Entitats
Tipus: Proposta
Quan: 23/10/2025 - 18:00 h
On: Cases d'en Puig. Serveis de Ciutadania