Esteu aquí
ANUL·LADA - Visita la casa Gomis i tasta la gastronomia local

ANUL·LADA
El Servei d’Informació Turística i de Promoció del delta del Llobregat impulsa un cicle de visites guiades a una de les joies més representatives de l'arquitectura racionalista a Catalunya: la Casa Gomis, també coneguda com la Casa de Vidre, referenciada en la xarxa de cases icòniques.
Situada en ple delta del Llobregat, envoltada de pins i a pocs metres del mar, la casa s’integra en el paisatge que l’envolta i s'estableix un constant diàleg entre la seva arquitectura i l’entorn.
Si voleu conèixer la Casa Gomis, inscriviu-vos a la propera visita. Hi ha dos torns disponibles. El primer, inclou un aperitiu, i el segon, un dinar. Tots dos en restaurants que aposten per una gastronomia basada en els productes de Km 0.
-
Accessible
Activitats relacionades

Salvem el dofí Ulisses!
Tipus: Proposta
Quan: 13/07/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Superman
Tipus: Cinema
Quan: 13/07/2025
On: Cine Capri

Balladx II amb Pere Faura i Sarah Anglada
Tipus: Proposta
Quan: 13/07/2025 de 18:00 a 19:45 h
On: https://www.teatrelartesa.cat/teatre-lartesa/sala-gran">Teatre L'Artesà - Sala Gran