Esteu aquí
Andami: Siesta + Ona

Andami és un cicle de propostes de música electrònica que apropa els millors deejays i productors de l'escena catalana al Prat de Llobregat. Durant la temporada hivern-primavera, acollirem aquest cicle un diumenge al mes al Bar de La Capsa.
Mariona
Mariona neix a Barcelona a una família de músics. Després de catorze anys de violí i estudi musical troba la inspiració i el refugi a la música electrònica. Mariona busca amb cada sessió despertar la sensibilitat al ball a través de la fusió i curació de ritmes contundents, warehouse bleeps, dawn-ready breaks, música rave dels 90 i els 2000, old school house i acid.
Siesta
Els dj’s pratencs Albert Gracia i Eric Esteve sempre han buscat la manera de donar color al poble organitzant tota mena d’esdeveniments. Des de la creació de Pratlessons, arribant a actuar a l’escenari de la Renfe durant la Festa Major, fins a petits actes arreu del municipi.
Des de fa dos anys es van embarcar conjuntament en un projecte més electrònic on pots escoltar gèneres com el House, l’Electro Disco o el UK garage, sempre amb un toc desenfadat i divertit.
Activitats relacionades

Audicions d'instruments a Torre Balcells
Tipus: Música
Quan: 10/06/2025 de 16:30 a 21:15 h
On: L'Escola d'Arts en Viu

Audicions d'instruments a La Capsa
Tipus: Música
Quan: 10/06/2025 de 17:00 a 21:00 h
On: La Capsa

Tardes Joves a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: 10/06/2025
On: Centre Cívic Palmira Domènech