Esteu aquí
Activitat física i esportiva: inclusió i apoderament

Taula rodona amb diverses persones participants. Els objectius de la qual: visualitzar el potencial de l’activitat física i esportiva com a eina de salut, apoderament i cohesió social. Reflexionar, també, sobre la prevenció de l’abandonament prematur i sobre com fomentar la inclusió de col·lectius que per raons diverses (cosificació, malestars...) no arriben a vincular-se o adherir-se a la pràctica física i esportiva.
Ponent central: Mariona Violán Fors, (a la foto) metgessa de l'esport i coordinadora del Pla d’actividat física, esport i salut del Consell Català de l’Esport. La moderació anirà a càrrec d'Olga Asensio, cap d'activitat física i esport de l'Ajuntament del Prat. I comptarà amb la presència de:
Sonia Cabello, entrenadora i jutgessa nacional de gimnàstica rítmica, coaching esportiu i directora tècnica del Club Esportiu Rítmica Pratenc
Isabel Gonzalo, periodista, postgrau Gènere i Comunicació (UAB), directora del Planeta Prat-El Prat Ràdio i jugadora del Rugby Club L'Hospitalet.
Activitats relacionades
Festes del barri de la Seda
Tipus: Festa popular
Quan: Del 26/06/2026 al 27/06/2026
On: Les Cases de la Seda
El motor del voluntariat. Una tarda per teixir llaços...
Tipus: Conferència Xerrada
Quan: 26/06/2026
On: Mercat municipal de la plaça de la Vila
Torneig Volei Platja 4x4 Open i 4x4 Fem i 2x2 Mixte
Tipus: Acte esportiu
Quan: Del 27/06/2026 al 28/06/2026
On: Centre Municipal de Vela