Esteu aquí
21a Trobada de Dones

Inscripcions tancades
Jornada de periodicitat anual "en clau de gènere". És un espai de retrobament després de les vacances de l’estiu, amb perspectiva de gènere, que representa l'inici del curs feminista des del projecte municipal.
Any rere any s'ha convertit en un espai de compartició i visibilització de sabers col·lectius, així com de formació i relació intergeneracional.
Enguany, el tema central de la Trobada és la dona i l'esport. La jornada girarà entorn als beneficis de la pràctica esportiva i en com l’activitat física és una eina d’acció comunitària que genera un impacte positiu en la salut física i mental; en com millora la qualitat de vida i en com fomenta societats més actives i saludables.
Per participar a la jornada del dissabte 14 de setembre, és necessari inscriure's. Ho podeu través del següent enllaç (inscripcions tancades).
-
Accessible
-
Ludoteca infantil
Activitats relacionades

Descobreix el CRAM!: Edició especial estiu
Tipus: Proposta
Quan: 23/08/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Simulacre del rescat d'un dofí
Tipus: Proposta
Quan: 24/08/2025
On: Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins (CRAM)

Autoservei Digital a la Palmira
Tipus: Proposta
Quan: Del 25/08/2025 - 9:00 h al 31/12/2025 - h
On: Centre Cívic Palmira Domènech