• MESURES TRIBUTÀRIES PER A PIMES, AUTÒNOMS I SOCIETATS DEL RDL 19/2020

El Consell de Ministres, a través del nou RDL 19/2020, ha fet una ampliació de les mesures tributàries, econòmiques i laborals contra la crisi de la covid-19, prorrogant la vigència de la normativa i aprovant noves mesures.

En l’àmbit tributari, s'amplia el període de carència a 4 mesos de l’ajornament de les obligacions tributàries de pimes i persones autònomes fins a un màxim de 30.000€ durant sis mesos. Respecte a l'impost de societats, el procediment de declaració s'adapta perquè les que no hagin pogut aprovar els seus comptes anuals abans del final del termini de presentació puguin fer-ho amb els comptes anuals que tinguin disponibles.

En l’àmbit laboral, es prorroga fins al 30 de setembre la contractació temporal de treballadors en el sector agrari i ramader. Aquest RDL també estableix que es considereran com baixes per accident de treball les derivades del coronavirus per al personal sanitari de centres sanitaris o sociosanitaris. Més información: https://bit.ly/3dpwBtq

 

  • FORMACIÓ ONLINE DE BARCELONA ACTIVA PER AL COMERÇ I LA RESTAURACIÓ

En col·laboració amb Barcelona Activa posem a la teva disposició més de 50 cursos online que t'ajudaran a potenciar el teu comerç. Aprèn com millorar la gestió incorporant processos de transformació digital. I fes servir eines digitals i estratègies comercials a Internet per donar-te a conèixer, incrementar les vendes i fidelitzar el teu públic.

Accedeix a tot el catàleg que ofereix Barcelona Activa en aquest enllaç: https://bit.ly/2yGijpt

 

  • VOLS SABER QUINES EINES DIGITALS POTS FER SERVIR PER FER VENDA ONLINE?

Hem elaborat una Guia de Suport a l'Aprenentatge Digital per donar-vos eines pràctiques per iniciar la venda online. En la primera entrega trobaràs les claus sobre com utilitzar la missatgeria instantània per fomentar la venda al teu establiment. Al llarg d’aquests dies anirem penjant els diferents recursos per iniciar-te en la venda online. Consulta el recurs aquí: https://bit.ly/2SLwf8d

 

 

  • SERVEI DE SUPORT AL TEIXIT COMERCIAL DAVANT DE LES DIFICULTATS PER PAGAR ELS LLOGUERS DELS LOCALS

Des de l'Ajuntament del Prat segueix en funcionament el servei d’intermediació i assessorament per a llogaters i propietaris de locals comercials. Té com a objectiu acompanyar el teixit comercial local en les dificultats per afrontar pagaments en el context de crisi per la covid19. Pots contactar per telèfon de dilluns a divendres de 10 a 13h (93 370 50 54 ext.255) o a l'adreça locals@pratespais.com. Consulta el recurs aquí: https://bit.ly/2WXMU9R

 

 

  • RECURSOS DE FORMACIÓ ONLINE

Seguim posant a disposició de totes les persones alguns recursos formatius a distancia que considerem que poden ser molt profitosos durant aquests dies. Es tracta de cursos de Barcelona Activa, Pimec-Formació i la Fundació Paco Puerto: https://bit.ly/2SLwf8d

 

 

  • BORSA DE TREBALL I OFERTES DE FEINA

Tenim disponible al web un espai amb informació sobre ofertes i borses de treball relacionades amb la situació de crisi per la COVID-19: https://bit.ly/3ay6Cy2​

 

 

  • TELÈFON D'ATENCIÓ DEL CENTRE DE PROMOCIÓ ECONÒMICA 

Teniu disponible un número de telèfon per atendre consultes i dubtes relacionats amb l'activitat econòmica, el comerç i l'ocupació: 934 786 878. Aquest servei funciona de dilluns a divendres de 9 a 14 h i de 15 a 17 h. L'objectiu és donar resposta a les consultes sobre les mesures derivades de la excepcional situació provocada per la crisi de la Covid-19.