Benvolguda,
El Servei Local d’Ocupació del Centre de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat organitza la formació “En veu femenina: Autoconeixement i Autolideratge a través dels nostres arquetips femenins”, adreçada a dones en procés de recerca de feina i/o definició del seu projecte professional.
Aquesta acció formativa té com a objectiu afavorir l’autoconeixement i potenciar l’autolideratge mitjançant la identificació de set arquetips femenins a partir del simbolisme de la mitologia grega, amb la finalitat d’enfortir l’autoconfiança i facilitar la presa de decisions en el procés d’inserció laboral.
Objectius de la formació:
Descobrir i identificar els 7 arquetips femenins presents en cadascuna de nosaltres.
Aprofitar les potencialitats de cada arquetip per afrontar els reptes del procés de recerca de feina.
Potenciar l’autoconfiança en la presa de decisions.
Elaborar un pla d’acció propi, alineat amb les necessitats, potencialitats i ritmes personals.
La metodologia combina dinàmiques creatives amb espais de reflexió individual, fomentant l’autoobservació, la presa de consciència i la definició d’un pla d’acció aplicable al dia a dia.
Dades de la formació:
Dates: 9, 10 i 12 de març de 2026
Horari: de 09.30 a 13.30 h
Modalitat: Presencial
Lloc: Centre de Promoció Econòmica – Servei Local d’Ocupació
C. de les Moreres, 48 · 08820 El Prat de Llobregat
Preu: Gratuït
Places: Limitades
Preinscripció:
En línia a través del web: online.elprat.cat
Per a més informació i inscrpcions al 93 478 68 78 o al correu electrònic slo@elprat.cat.
Restem a la vostra disposició per a qualsevol aclariment.
Atentament,