Aquest estiu començaran les obres de reforma de la pl. Disset de Setembre (la de l’ambulatori vell). El redisseny de la plaça s’ha fet amb un procés de participació ciutadana, igual que els dos següents exemples (Estany de Sant Maurici i Ramon Codina).