26 de maig de 2020
Horari: de 10.00 a 13.00 h 

 

Objectius: Ensenyar com fixar el preu dels productes o serveis i veure com aquesta decisió afecta a la viabilitat de la idea de negoci.  

 

Continguts:  

  • Primer pas: seleccionar els objectius dels preus
  • Segon pas: identificació del mercat i de la capacitat de compra
  • Tercer pas: determinació de la demanda
  • Quart pas: determinar la relació entre demanda, cost i benefici
  • Cinquè pas: analitzar els preus de la competència
  • Sisè pas: seleccionar una política de fixació de preus 
  • Setè pas: seleccionar un mètode de fixació de preus
  • Vuitè pas: seleccionar el preu final
  • Com afecta el preu a la viabilitat de la meva idea?
  • Casos pràctics d'exemples reals

 

Experta: Eulàlia Balaña

 

Lloc d'impartició i informació: Es realitzarà a través de la plataforma ZOOM
El dia abans de la formació l'alumne rebrà l’enllaç de connexió a la plataforma d'streaming "ZOOM" necessari per a la realització de la formació (caldrà confirmació de recepció)

Inscripció gratuïta i places limitades 


Més informació: Elvira Aceves  A/e :  elpratempren@elprat.cat   Tel.934786878