Esteu aquí

Vuit empreses i entitats del Prat renoven el sistema de millora de la qualitat turística

El 9 de juliol es va fer l'acte de lliurament dels diplomes SICTED a 64 entitats i empreses del Baix Llobregat.

dimecres, 15 juliol, 2009 - 18:32

Ja són 64 les empreses i entitats del Baix Llobregat, entre les quals vuit del Prat, que aposten per oferir un servei de qualitat per tal de satisfer a la clientela més exigent.

Des de l’any 2007, el Consorci de Turisme del Baix Llobregat i els ajuntaments dels municipis de la zona de la costa – Castelldefels, Gavà, el Prat, i Viladecans-, treballen per implantar el Sistema Integral de Qualitat Turística Espanyol en Destinació, també conegut com SICTED, on empresaris i empresàries amb iniciativa treballen any rere any per garantir a la seva clientela un servei de qualitat.

El SICTED és, a més, un sistema de qualitat de millora contínua que fomenta la coordinació del sector públic i privat del Baix Llobregat, i impulsa la bona imatge del nostre territori. Els establiments que participen milloren la gestió del seu negoci optimitzant al màxim els seus recursos.

Tot seguit podeu consultar, en format Pdf, una nota informativa emesa pel Consell Comarcal del Baix Llobregat, on apareixen les entitats i empreses amb el diploma SICTED.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 15 setembre, 2026 - 12:00

Aquesta tardor torna ElPratVal, després de l’èxit de la primera edició, amb més recursos

La campanya de foment de les compres a establiments de la ciutat, amb el...

divendres, 28 agost, 2026 - 09:30

Nova edició del NIU, Incubadora Social 2026-2027

Inscripcions obertes fins al 16 d’octubre per participar en el programa d...

divendres, 26 juny, 2026 - 12:15

El Cotreball Lluís Serra obre les portes a persones emprenedores, artistes i persones que fan teletreball

El coworking municipal ofereix un espai de treball compartit gratuït a canvi...