Esteu aquí

Viu l'estiu! NoDJ Sessions

dimecres, 10 juliol, 2019 - 17:30

DJ, disc-jockey, deejay, singjay, selector, disyóquey o punxadiscos… quina és la ciència darrere de tot això? Beats, grooves, armonies, processadors, seqüenciadors, molt llenguatge tècnic i moltes hores de pràctica. Però eh, encara que soni molt disney, no és veritat que tots duem un dj a dins? Bueno, potser no tothom, però si fa no fa, si t’agrada la música, ja ho tens.

Doncs ara ja ho sabeu, això és una NoDJ Session, és l’oportunitat per a la gent que escolta música, que viu a través d’ella, que va a concerts, que la viu, i que la col·lecciona per a sortir de l’habitació i presentar els seus gustos al món. La NoDJSession pretén ser una presa de contacte amb el món del Dj, però lliure de pressió, “si la cagues, la cagues”, és el que diem des d’aquí a tots els NoDJs.

Aquest estiu passaran per aquí Juanska Selector, Jazz Mendes, Bad Touch, Dj Catástrofe, Aldara Panda, Kriss G i Fosi; i podreu escoltar ska, reggaeton, indie, a música caribenya.

 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 17:15

Un ritual dolç i comunitari dona inici a les festes de Sant Pere

Veïns i veïnes decoren i comparteixen 10 kg de coca de Sant Pere comunitària...

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 19 juny, 2025 - 11:00

Els espectacles i concerts de L'Escola d'Arts en Viu tanquen el curs 24-25

Han estat tres setmanes de mostres interdisciplinars, de música, dansa o...