Esteu aquí

Viu l'estiu! NoDJ Sessions

dimecres, 10 juliol, 2019 - 17:30

DJ, disc-jockey, deejay, singjay, selector, disyóquey o punxadiscos… quina és la ciència darrere de tot això? Beats, grooves, armonies, processadors, seqüenciadors, molt llenguatge tècnic i moltes hores de pràctica. Però eh, encara que soni molt disney, no és veritat que tots duem un dj a dins? Bueno, potser no tothom, però si fa no fa, si t’agrada la música, ja ho tens.

Doncs ara ja ho sabeu, això és una NoDJ Session, és l’oportunitat per a la gent que escolta música, que viu a través d’ella, que va a concerts, que la viu, i que la col·lecciona per a sortir de l’habitació i presentar els seus gustos al món. La NoDJSession pretén ser una presa de contacte amb el món del Dj, però lliure de pressió, “si la cagues, la cagues”, és el que diem des d’aquí a tots els NoDJs.

Aquest estiu passaran per aquí Juanska Selector, Jazz Mendes, Bad Touch, Dj Catástrofe, Aldara Panda, Kriss G i Fosi; i podreu escoltar ska, reggaeton, indie, a música caribenya.

 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 7 juliol, 2026 - 09:00

L'Escola d'Arts en Viu tanca el curs 25-26 amb un juny ple de música, teatre i dansa

Desenes de mostres, espectacles i concerts han permès a tot l'alumnat pujar a...

dilluns, 6 juliol, 2026 - 18:00

Així va ser el #4Raons x Palestina, la jornada benèfica que es va celebrar el 30 de maig a La Capsa.

Més de 2000€ es van recaptar per la Comunitat Palestina de Catalunya i De...

dijous, 2 juliol, 2026 - 16:30

L’acompanyament tècnic a les companyies residents, un suport clau per donar vida a les creacions

El projecte Entre Bambolines reforça els processos escènics amb el suport de...