Esteu aquí

Vespres d'òpera al Cèntric, retransmeses en directe des del Liceu

TEMES: Cultura

Amb la màxima qualitat audiovisual, a través de l'Anella Cultural

dimarts, 31 gener, 2012 - 13:25

Dissabte 28 de gener, un centenar de persones van visitar els espais públics del Gran Teatre del Liceu: la Sala Principal, el Saló dels Miralls, el Foyer i el Cercle del Liceu, el club privat del teatre, magnífic exponent del modernisme català, amb obres d'art pictòriques i decoratives excepcionals i una col·lecció de pintures d'en Ramon Casas.

Aquesta visita posa el tret de sortida a la nova programació d'òpera al Cèntric Espai Cultural, que s'emmarca dins del cicle musical "Temporada de clàssics".

A través de l'Anella cultural, es retransmetran en directe, amb màxima qualitat audiovisual, algunes òperes representades al Gran Teatre del Liceu. La primera que obrirà la temporada serà "Les noces de Fígaro", de Wolfgang Amadeus Mozart, aquest dimecres, 1 de febrer, a les 20 h a l'Auditori del Cèntric.

L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat. Podeu consultar el programa de l'òpera i més informació sobre l'activitat a l'agenda.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 11 març, 2026 - 16:00

El projecte 'Bacsteix' arriba al Ribera

Les companyies residents al Ribera Baixa participen en una trobada amb l...

dimecres, 11 març, 2026 - 10:30

Veus que transformen: la trobada de dones a la Palmira pel 8M

Participants de diferents generacions comparteixen experiències i reflexions...

dilluns, 9 març, 2026 - 11:00

El Prat celebra la 2a Jornada de Prescripció Social per continuar impulsant la salut comunitària

La jornada servirà per donar a conèixer experiències de prescripció social al...