Esteu aquí

Vaga parcial dels autobusos de l'empresa Mohn

Afectades onze línies diürnes i tres nocturnes.

dimarts, 6 maig, 2008 - 10:30

Els conductors d’autobusos de l’empresa Mohn, que dóna servei de transport interurbà a diferents poblacions del Baix Llobregat, entre les quals el Prat, han iniciat aquesta mitjanit una vaga parcial que es repetirà els dies 8, 13 i 15 de maig.

Els sindicats amb representació al comitè d’empresa denuncien que no es respecten els descansos mínims de 12 hores entre cada jornada laboral diària i les 36 per un dia de descans.

Les aturades es fan entre les sis i les deu del matí, entre les cinc de la tarda i les nou del vespre, i entre les dotze de la nit i les quatre de la matinada.

Els conductors també reclamen més seguretat i asseguren que s’han produït fins a 9 agressions en els darrers tres mesos.

La vaga afecta onze línies diürnes que connecten Gavà, Viladecans i Castelldefels amb Barcelona, amb parada al Prat. També estan implicats els serveis nocturns N14, N16 i N17.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:15

La Policia Local suma 15 nous agents per continuar modernitzant el cos

Els integrants d'aquesta nova promoció, 4 dones i 11 homes, inicien la seva...
centric_lectura_comic_sangre_de_barrio

dilluns, 19 octubre, 2026 - 14:00

Jaime Martín, creador del mític còmic “Sangre de barrio”, visita el Cèntric

L’autor conversarà amb Kiko Amat sobre aquesta icònica obra, que ha estat...
prova sirenes 2026

divendres, 16 octubre, 2026 - 09:00

El Prat participarà en la prova de sirenes de risc químic a Catalunya

Dilluns 19 d’octubre, protecció Civil comprovarà el funcionament dels...