Esteu aquí

Vaga parcial dels autobusos de l'empresa Mohn

Afectades onze línies diürnes i tres nocturnes.

dimarts, 6 maig, 2008 - 10:30

Els conductors d’autobusos de l’empresa Mohn, que dóna servei de transport interurbà a diferents poblacions del Baix Llobregat, entre les quals el Prat, han iniciat aquesta mitjanit una vaga parcial que es repetirà els dies 8, 13 i 15 de maig.

Els sindicats amb representació al comitè d’empresa denuncien que no es respecten els descansos mínims de 12 hores entre cada jornada laboral diària i les 36 per un dia de descans.

Les aturades es fan entre les sis i les deu del matí, entre les cinc de la tarda i les nou del vespre, i entre les dotze de la nit i les quatre de la matinada.

Els conductors també reclamen més seguretat i asseguren que s’han produït fins a 9 agressions en els darrers tres mesos.

La vaga afecta onze línies diürnes que connecten Gavà, Viladecans i Castelldefels amb Barcelona, amb parada al Prat. També estan implicats els serveis nocturns N14, N16 i N17.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dijous, 6 novembre, 2025 - 10:00

La Biblioteca Antonio Martín celebra la 30a Setmana de la Ciència, amb la tecnologia quàntica com a fil conductor

La Biblioteca s’afegeix amb tota una bateria d’accions per viure la ciència...

dimarts, 4 novembre, 2025 - 17:30

Últims dies per visitar l’exposició del Clic Prat 2025 al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una celebració de la imatge i de la comunitat pratenca dins l’aposta...