Esteu aquí

V Marxa de la Gent Gran: 1 hora a peu

La marxa sortirà, a les 10 h, de la plaça Pau Casals

dimecres, 1 octubre, 2003 - 02:00

A iniciativa del Consell Comarcal del Baix Llobregat, els municipis de la comarca organitzen caminades per a la gent gran. Molts municipis, entre ells el Prat, la celebren dimecres, 1 d'octubre, Dia Mundial de la Gent Gran.La marxa sortirà de la plaça de Pau Casals a les 10 h, i arribarà, una hora després, al centre cívic Sant Jordi Ribera Baixa.

Amb aquesta caminada es pretén promoure la salut daquest col·lectiu, augmentar el seu benestar en edats avançades i promoure la participació activa de la gent gran en la societat. En total, 26 municipis del Baix Llobregat realitzaran una caminada, acompanyada d'un seguit d'actes per tal de sensibilitzar la població sobre la salut com a element clau per a un envelliment actiu.

En tots aquests actes locals es llegirà el Manifest de les persones grans del Baix Llobregat, el·laborat per una Comissió Comarcal, que aquest any tindrà com a motiu de referència la pau. Al Prat, el manifest es llegirà al final de la caminada.

Més informació al web del Consell Comarcal.

Compartir

Noticies relacionades

dilluns, 15 desembre, 2025 - 14:45

Les autoritats atenen el cas d’una menor sotstreta al Prat pel seu pare

Si teniu qualsevol informació que considereu que pot ser rellevant,...
Mar (primera per l'esquerra), Ángeles (primera per la dreta) i Odile (al costat d'Ángeles).

dilluns, 15 desembre, 2025 - 10:00

“Hi ha moltes persones grans soles i les hem de cuidar molt”

Entrevista a Ángeles Moreno Corpas, Odile Oustlant i Mar Díaz Ramírez,...