Esteu aquí

Una vida de bordados d'Aurora Povea, al Casal

TEMES: Cultura

El Casal de Cultura presenta del 4 al 28 d'abril una nova exposició, en aquest cas d'artesania popular. L'autora és Aurora Povea Verdugo, nascuda el 1936 a El Saucejo (Sevilla).

dilluns, 1 abril, 2002 - 02:00

L'exposició presenta brodats emmarcats a partir de temes com conjunts florals, ocells i clowns. Aquesta mostra es farà a la sala vestíbul del teatre.
Les sales d'exposicions del Casal de Cultura es dediquen a la presentació de temes locals: artistes i artesans, fotografia, divulgació del patrimoni, història i literatura i un llarg etcètera. Per presentar projectes d'exposicions cal recollir els impresos al Departament de Cultura. La programació la fa el mateix Departament amb la col·laboració de l'Associació d'Amics de l'Art del Prat. La propera reunió de programació se celebrarà la primera setmana de maig i rebrà també propostes per a la sala d'art Josep Bages.

XAVIER GIMÉNEZ CASAS 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...