Esteu aquí

Una vida de bordados d'Aurora Povea, al Casal

TEMES: Cultura

El Casal de Cultura presenta del 4 al 28 d'abril una nova exposició, en aquest cas d'artesania popular. L'autora és Aurora Povea Verdugo, nascuda el 1936 a El Saucejo (Sevilla).

dilluns, 1 abril, 2002 - 02:00

L'exposició presenta brodats emmarcats a partir de temes com conjunts florals, ocells i clowns. Aquesta mostra es farà a la sala vestíbul del teatre.
Les sales d'exposicions del Casal de Cultura es dediquen a la presentació de temes locals: artistes i artesans, fotografia, divulgació del patrimoni, història i literatura i un llarg etcètera. Per presentar projectes d'exposicions cal recollir els impresos al Departament de Cultura. La programació la fa el mateix Departament amb la col·laboració de l'Associació d'Amics de l'Art del Prat. La propera reunió de programació se celebrarà la primera setmana de maig i rebrà també propostes per a la sala d'art Josep Bages.

XAVIER GIMÉNEZ CASAS 

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 23 desembre, 2025 - 10:00

Temporada febrer-maig 2026 de L'Artesà: el batec compartit

Les entrades sortiran a la venda dimarts 10 de febrer a les 17 h

dimecres, 17 desembre, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu participa a les activitats de Nadal al Prat

Les col·laboracions musicals d'alumnes s'han fet al pessebre de la plaça de...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...