Esteu aquí

Una pel·lícula espanyola sobre el canvi climàtic guanya el FICMA'08

El festival s'ha clausurat aquest cap de setmana.

dilluns, 9 juny, 2008 - 15:06

La primera pel·lícula espanyola sobre el canvi climàtic, Cenizas del Cielo, ha estat la guanyadora del Sol d’Or de la quinzena edició del Festival Internacional de Cinema del Medi Ambient, FICMA'08, que s'ha clos aquest passat cap de setmana a la nostra ciutat.

El Premi Ciutat del Prat ha estat per la cinta The Green Chain (La cadena verda), una producció que planteja la nova cultura de l’arbre, i el guardó al millor documental internacional ha estat per Cry Sea (Mar de llàgrimes) amb la denúncia de la pesca il·legal.

La producció Ralco, un mal negocio ha aconseguit el premi al millor documental nacional amb el problema de la construcció d’una presa hidroelèctrica de grans dimensions a la Serralada dels Andes. I a l’apartat de curtmetratges s’han guardonat les produccions Manzanas Azules i Nicotina.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 14:00

Arrenca una nova edició de les Festes de la Carxofa amb les XVIIenes Jornades Gastronòmiques

La presentació del cartell, obra del creador pratenc Gabri Guerrero, i dels...

dimecres, 25 febrer, 2026 - 15:15

La tortuga Rotllà, recuperada al CRAM amb el suport de l’Ajuntament del Prat, torna al mar

La ciutadania podrà seguir el periple de l’animal, que porta el nom d’un...

dimarts, 24 febrer, 2026 - 13:30

Eleccions agràries a Catalunya el proper dia 27 de febrer de 2026

El pròxim 27 de febrer del 2026 està previst que se celebrin eleccions...