Esteu aquí

Una passarel·la permetrà creuar el Llobregat a peu

Connectarà els camins fluvials de Cornellà amb el camí del Sorral, que uneix el Prat i Sant Boi per la vora del riu.

dijous, 28 juliol, 2005 - 11:22

El projecte, pressupostat en 2,6 milions d'euros, és una obra complementària al pas del tren d'alta velocitat (TAV) pel terme de Cornellà. Les obres han començat aquesta setmana.

La passarel·la, que podran utilitzar vianants i ciclistes, tindrà gairebé mig quilòmetre de longitud i 3,46 metres d'amplada.

A més del riu, la passarel·la salvarà el Cinturó Litoral i la línia fèrria dels Ferrocarrils de la Generalitat.

Aquest pont per a vianants i ciclistes reforçarà el paper lúdic i cívic del parc fluvial del Llobregat que s'està dissenyant entre Martorell i el mar.

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 14 octubre, 2025 - 14:30

Comença la renovació de la senyalització vial als eixos principals del municipi, que millora la seguretat per vianants i vehicles

Els treballs s’iniciaran aquesta setmana, segons les condicions...

dimecres, 8 octubre, 2025 - 11:15

Reobertura de la gespa de Plaça Catalunya després de les tasques de millora

L’espai verd torna a estar accessible per a la ciutadania després d’un...

divendres, 19 setembre, 2025 - 15:00

Canvis al servei de tren per obres a l’estació de Castelldefels del 22 al 28 de setembre

El servei entre Gavà i Sitges quedarà interromput i hi haurà autobusos...