Esteu aquí

Una passarel·la permetrà creuar el Llobregat a peu

Connectarà els camins fluvials de Cornellà amb el camí del Sorral, que uneix el Prat i Sant Boi per la vora del riu.

dijous, 28 juliol, 2005 - 11:22

El projecte, pressupostat en 2,6 milions d'euros, és una obra complementària al pas del tren d'alta velocitat (TAV) pel terme de Cornellà. Les obres han començat aquesta setmana.

La passarel·la, que podran utilitzar vianants i ciclistes, tindrà gairebé mig quilòmetre de longitud i 3,46 metres d'amplada.

A més del riu, la passarel·la salvarà el Cinturó Litoral i la línia fèrria dels Ferrocarrils de la Generalitat.

Aquest pont per a vianants i ciclistes reforçarà el paper lúdic i cívic del parc fluvial del Llobregat que s'està dissenyant entre Martorell i el mar.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimarts, 2 juny, 2026 - 13:45

L'Ajuntament intensifica la neteja de carrers i contenidors a l’estiu

El servei de baldeig amb aigua s’intensifica i es farà cada 10 dies, mentre...