Esteu aquí

Una parella lingüística del Prat surt en un programa de TV3

Dins el programa "10 cites", que s'emet a les 23.30 h.

dilluns, 20 octubre, 2008 - 11:30

El programa de TV3 "10 cites" que s'emet avui dilluns 20 d'octubre a les 23.30 h està dedicat a una parella lingüística del Prat, formada per Gemma Ferré i Yessenia Yupa. Aquest és el quart capítol de "10 cites", un programa dedicat al voluntariat lingüístic.

Els capítols de "10 cites" duren 15 mintus i mostren històries de parelles lingüístiques del Voluntariat per la llengua.

El Centre de Normalització Lingüística El Prat de Llobregat duu a terme el programa Voluntariat per la llengua per facilitar que persones que habitualment parlen català es trobin amb persones que volen practicar-lo i conversin en un ambient real i distès. Les parelles es comprometen a tenir 10 trobades com a mínim per parlar de les seves coses, per això el programa de TV3 s’ha titulat "10 cites".

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 3 juliol, 2025 - 10:15

Obertes les inscripcions per a la 23a Mostra d’Entitats

Inscripcions del 16 de juny a l’1 de setembre de 2025

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...

dijous, 26 juny, 2025 - 10:00

El club de lectura #enjardinades: quatre anys compartint passió per la lectura

Creat el 2021, el club de lectura #enjardinades promou la lectura com a eina...