Esteu aquí

Una parella lingüística del Prat surt en un programa de TV3

Dins el programa "10 cites", que s'emet a les 23.30 h.

dilluns, 20 octubre, 2008 - 11:30

El programa de TV3 "10 cites" que s'emet avui dilluns 20 d'octubre a les 23.30 h està dedicat a una parella lingüística del Prat, formada per Gemma Ferré i Yessenia Yupa. Aquest és el quart capítol de "10 cites", un programa dedicat al voluntariat lingüístic.

Els capítols de "10 cites" duren 15 mintus i mostren històries de parelles lingüístiques del Voluntariat per la llengua.

El Centre de Normalització Lingüística El Prat de Llobregat duu a terme el programa Voluntariat per la llengua per facilitar que persones que habitualment parlen català es trobin amb persones que volen practicar-lo i conversin en un ambient real i distès. Les parelles es comprometen a tenir 10 trobades com a mínim per parlar de les seves coses, per això el programa de TV3 s’ha titulat "10 cites".

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 febrer, 2026 - 10:45

El Prat commemora el Dia Internacional de les Dones amb un ampli programa d’activitats

Amb l’arribada del març, El Prat se suma un any més a la commemoració Dia Internacional de les Dones....

dijous, 26 febrer, 2026 - 13:30

L'AltraVeu 2026: Oberta la convocatòria de participació per al Festival Jove del Prat

El dissabte 16 de maig, l'Skatepark dels Jardins de la Ribera acollirà una...

dijous, 26 febrer, 2026 - 09:00

La IA aplicada a la salut omple l’aforament en la segona sessió de l’Aula de Salut

La segona sessió de l’Aula de Salut d’enguany va abordar un tema d’actualitat i d’impacte creixent ...