Esteu aquí

Una jornada tècnica reuneix professionals del lleure del Prat

TEMES: Cultura

La diada vol oferir recursos i eines que reforcin i enriqueixin la tasca de les entitats.

dimecres, 18 novembre, 2009 - 10:03

El proper dia 22 de novembre, el Departament de Cultura i Joventut de l'Ajuntament del Prat organitzarà la Diada de Tècniques del Lleure 2009, que acollirà professionals d'aquest àmbit de la ciutat.

Enguany, els temes que es proposen en les jornades formatives tindran a veure amb l'administració i el finançament per a les entitats, la resolució de conflictes i tallers relacionats amb recursos d'animació.

Els participants de la Diada formen part de la Comissió d'Entitats del Lleure, que es reuneix en forma de taula de coordinació un cop al mes, per tal d'establir un espai de relació entre aquestes entitats i l'Ajuntament.

L'objectiu d'aquestes reunions és, d'altra banda, potenciar la participació de les entitats de lleure en les activitats de ciutat adreçades a infants i joves.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 17 desembre, 2025 - 10:00

L'Escola d'Arts en Viu participa a les activitats de Nadal al Prat

Les col·laboracions musicals d'alumnes s'han fet al pessebre de la plaça de...

dimecres, 17 desembre, 2025 - 08:15

“Se hace camino al mirar...”, una exposició amb l’entorn natural de la ciutat com a protagonista

La mostra es pot visitar al Centre Cívic Palmira Domènech i és fruit de l...
centric_lectura_tardor_toni cruanyes

dimarts, 16 desembre, 2025 - 16:00

El cicle Llibres i lletres de tardor s’acomiada fins l’any vinent

Entre octubre i desembre, el Cèntric i la Biblioteca han desplegat aquest...