Esteu aquí

Una jornada tècnica reuneix professionals del lleure del Prat

TEMES: Cultura

La diada vol oferir recursos i eines que reforcin i enriqueixin la tasca de les entitats.

dimecres, 18 novembre, 2009 - 10:03

El proper dia 22 de novembre, el Departament de Cultura i Joventut de l'Ajuntament del Prat organitzarà la Diada de Tècniques del Lleure 2009, que acollirà professionals d'aquest àmbit de la ciutat.

Enguany, els temes que es proposen en les jornades formatives tindran a veure amb l'administració i el finançament per a les entitats, la resolució de conflictes i tallers relacionats amb recursos d'animació.

Els participants de la Diada formen part de la Comissió d'Entitats del Lleure, que es reuneix en forma de taula de coordinació un cop al mes, per tal d'establir un espai de relació entre aquestes entitats i l'Ajuntament.

L'objectiu d'aquestes reunions és, d'altra banda, potenciar la participació de les entitats de lleure en les activitats de ciutat adreçades a infants i joves.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 31 juliol, 2026 - 18:15

Videojocs&Música celebra una nova edició amb tallers, una jam session i una mostra final

Durant el mes de juliol, el cicle va reunir tallers, activitats obertes i una...

divendres, 31 juliol, 2026 - 14:45

Tanca la primera edició del Ricardeo, tot un èxit que ja ha aplegat més de 12.500 assistents aquest estiu a la Granja de la Ricarda

“Ja estem pensant en l’edició de la temporada vinent. Això tot just comença”,...

dimecres, 29 juliol, 2026 - 16:30

El cicle Saltimbanqui tanca una nova edició portant el circ als carrers i places de la ciutat

Més de 500 persones han participat en les diferents propostes programades...