Esteu aquí

Una exposició mostra el procés d'"Això no és una flashmob"

TEMES: Cultura

Visuals

dimecres, 2 febrer, 2011 - 14:45

Al Centre Cívic Sant Jordi - Ribera Baixa, fins al 23 de febrer

Dimarts a les 19 h, al Centre Cívic Sant Jordi – Ribera Baixa s'inaugura l'exposició "Això no és una flashmob, el procés", amb els diferents elements gràfics, vídeos i fotografies, així com comentaris, que documenten com es va gestar i desenvolupar la flashmob que va tenir lloc l'11 de febrer a la Fira Avícola. L'exposició es podrà visitar fins al 23 de febrer.

"Això no és una flashmob" és un projecte promogut per la xarxa d'equipaments culturals de la ciutat. El seu objectiu era fomentar la participació de la ciutadania en l'organització d'una flashmob que prenia com a eix temàtic la dansa.

Més de 300 persones, petites i grans, van ballar "I will survive", de Glòria Gaynor, a la Fira Avícola. A l'exposició, a banda del vídeo i imatges de la posada en escena de la flashmob, també s'hi podrà apreciar el treball previ, la creació col·lectiva de la coreografia, els assajos i molt més.

Compartir

Noticies relacionades

centric_musica_homenatge victoria de los angeles

dijous, 18 setembre, 2025 - 10:00

Torna el cicle "Viu la clàssica" al Cèntric

Un concert en viu d’homenatge a Victoria de los Ángeles obrirà la nova...
patrimoni_prat nocturn_24.jpg

divendres, 12 setembre, 2025 - 13:15

15 anys de Prat Nocturn: un viatge per la història del Prat a La Ricarda

Aquest any tindrà lloc del 22 al 25 de setembre i la reserva de plaça es...

divendres, 12 setembre, 2025 - 09:45

Arrenca el curs a L'Escola d'Arts en Viu

Aquest centre municipal de formació artística inicia el que serà ja el seu...