Esteu aquí

Un robatori obliga a tancar temporalment l'accés al Semàfor

Trenquen cadenats i roben el cable tensor de la malla de protecció de la passera

dilluns, 11 maig, 2015 - 10:45

L'accés a l'edifici del Semàfor (itinerari 3 dels Espais Naturals del Riu) ha quedat temporalment tancat a causa d'un robatori. Dijous passat per la nit algú va trencar els cadenats de les portes i va robar el cable tensor que fixa la malla de protecció de la passera que condueix al Semàfor.

Davant el perill que aquesta situació representa per als visitants, el Consorci dels Espais Naturals del Delta ha decidit tancar el camí on acaba l’edifici dels Carrabiners. S'espera que durant aquesta setmana es reposi el material robat i es pugui tornar a obrir l'accés.

El Consorci reforçarà el seu servei de vigilància en aquesta zona i també ha demanat a la Policia Local del Prat faci el mateix.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 21 maig, 2026 - 13:45

L’aportació de sorra a la platja finalitzarà a finals de mes, molt abans que en anys anteriors

A petició de l’Ajuntament del Prat, aquestes feines s’han avançat per poder...

dimecres, 20 maig, 2026 - 12:00

Dos projectes de modernització de les estacions de tractament milloraran encara més la qualitat de l’aigua de la ciutat

L’Ajuntament del Prat i Aigües del Prat renoven completament les membranes d...

divendres, 15 maig, 2026 - 14:45

Els centres educatius del Prat presenten propostes per millorar l’eficiència energètica del CEM Sagnier

L’acció s’emmarca dins la iniciativa “L’Escola transforma, energia per a...