Esteu aquí

Un ramat de 250 ovelles pastura als Espais Naturals del Riu

Durant un mes i mig controlarà el creixement d'espècies vegetals molt expansives, com la canya i l'esbarzer

dilluns, 13 maig, 2013 - 11:06

El Consorci de Protecció dels Espais Naturals del Delta del Llobregat promou la gestió dels prats i jonqueres dels espais naturals mitjançant la pastura, tant amb cavalls com amb ovelles. La pastura ajuda a mantenir la biodiversitat de les zones humides, gràcies al control del creixement de la vegetació i al manteniment dels espais oberts d'inundació temporal.

El 30 d'abril passat, un ramat de 250 ovelles va arribar als Espais Naturals del Riu, per pasturar durant un mes i mig diversos espais on cal controlar el creixement d'espècies vegetals molt expansives, com ara la canya i l'esbarzer.

Aquest ramat, amb certificació ecològica, va venir caminant des del paratge de can Sabadell, a Viladecans, on han estat pasturant un conjunt de maresmes, canyissars i conreus abandonats. El recorregut de més de 8 Km es va fer a peu, i va recórrer el litoral entre els dos municipis.
 

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 27 juny, 2025 - 13:30

Les entitats del Prat s’impliquen amb els objectius del Prat 2030

Més de 35 entitats socials, esportives, culturals, de veïnals i/o educatives...
Calor

dilluns, 23 juny, 2025 - 09:30

Consells per afrontar les altes temperatures

Davant la forta calor que estem vivint aquests dies, us oferim aquests...

divendres, 20 juny, 2025 - 13:00

L'aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent

Les anàlisis realitzades el passat 16 de juny confirmen el bon estat de l...