Esteu aquí

Un pratenc crea una sèrie infantil d'animació en 3D dedicada a l'educació vial

La sèrie s'emet a Antena 3 i està inclosa a la campanya "Ponle freno".

dimecres, 19 agost, 2009 - 13:15

El pratenc Erik Carrión Tomàs i Jordi Díaz són els cocreadors i coguionistas de "Luz verde" ("Green Light"), la primera sèrie infantil de televisió en 3D dedicada a la seguretat vial. S'emet diàriament dintre del programa infantil i juvenil d'Antena 3 Megatrix, de dilluns a divendres a les 9.30 hores i els caps de setmana a les 8.15 hores.

La ficció ha estat produïda per Motion Pictures i és utilitzada per la Dirección General de Tráfico com a material escolar per a la prevenció i informació dels perills dels tràfic i per concienciar els més petits i petites de que les normes de circulació s'han de respectar.

Cada capítol té una duració de cinc minuts i la protagonista és una simpàtica agent de policia que, a cada episodi, imparteix una lecció sobre normes de seguretat vial.

Per veure la sèrie online pots clickar aquí

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 3 març, 2026 - 18:00

Quatre grups nous s'afegeixen a la Guia Sonora del Prat!

Azúcar de Caña, Teen Marcianas, Chicken y Los Cocina i Marisa Ocaña Quartet...
centric_primavera de llibres i lletres_bon policia_2_2026

dilluns, 2 març, 2026 - 13:00

Torna la Primavera de llibres i lletres al Cèntric

Tres mesos per gaudir de la lectura amb propostes per a tota la ciutadania

divendres, 27 febrer, 2026 - 15:00

La Festa de la Dansa 2026 obre inscripcions per la seva XXa edició

El Prat es prepara per tornar a omplir-se de ritme el 25 d’abril en el marc...