Esteu aquí

Un novembre en moviment

Durant el mes de novembre diferents propostes de dansa ens conviden a moure’ns per la ciutat

Itinerari de dansa

dimarts, 31 octubre, 2017 - 10:45

El mes de novembre convida al moviment i és que, des de diferents equipaments culturals, s’ha treballat en un petit cicle de dansa a la ciutat.

El tret de sortida d’aquest cicle el donarà un taller familiar,  Amagatall, en què les famílies podran posar-se en moviment i jugar a partir d’uns globus d’heli al Centre Cívic Jardins de la Pau. L’activitat requereix d'inscripció prèvia.

Dissabte 11 de novembre el Teatre Modern ens acosta Atlas, una proposta de La coja dansa que compta amb la presència i participació de creadors de la ciutat. L’espectacle fa una revisió crítica del cos i de la imatge a partir de la dansa contemporània.

El cicle Dijous teatre s’acosta a la dansa amb la proposta Limbo, una reflexió a partir de la dansa, la música en directe i el text que aborda una reflexió sobre què vol dir ser transgènere i aquest treball de recerca de la identitat pròpia.

El cicle es tancarà a La Capsa amb una proposta transdiciplinar, l’espectacle Residual Gurús, de la companyia Organic Dj’s ens presenta un espectacle en què música, audiovisuals i dansa en directe es mesclen en una electrònica orgànica. A més, un dels músics és també professor de l’Escola Municipal de Música del Prat.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 9 octubre, 2026 - 11:00

Lectores: quan un taller de lectura es converteix en una xarxa de companyia i participació

El grup Lectores, format per cinc persones de més de 65 anys del barri, es...

dijous, 8 octubre, 2026 - 18:00

L’Artesà inicia la temporada d'octubre a gener amb una bona acollida inicial per part de la ciutadania

La nova temporada d'octubre a gener del Teatre L'Artesà ha tornat a començar...

dimecres, 7 octubre, 2026 - 16:00

La Trobada “Entre Bambolines” reuneix unes set companyies del Prat

L’actor i narrador Santi Rovira va ser l’encarregat de guiar aquesta vintena...