Esteu aquí

Un nou decret simplifica els tràmits administratius de les empreses

Es potencien les tramitacions telemàtiques.

dimarts, 17 juny, 2008 - 13:40

La Generalitat ha aprovat un decret de simplificació de tràmits administratius per facilitar l'activitat econòmica. Aquest Decret 106/2008 de 6 de maig s'aplica als serveis d'informació i assessorament i a la tramitació i resolució dels procediments administratius que afecten l'empresa, en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, els seus organismes autònoms, i les entitats de dret públic que en depenen.

Conseqüència d'això, es crea el document anomenat "Declaracions responsables" que ha de suscriure la persona titular, i s'elimina la diligència de l'Administració als llibres de registre.

D'altra banda, es potencien les tramitacions telemàtiques i l'Oficina de Gestió Empresarial (OGE).

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 19 abril, 2024 - 13:00

L’alumnat de 4t d’ESO fa un tastet dels cicles formatius de grau mitjà

Alumnat de nou instituts de secundària visita els instituts d’FP de la ciutat...

divendres, 19 abril, 2024 - 09:30

Presentació dels projectes de la incubadora Niu

El passat dimarts 16 d’abril es van presentar els projectes que s’han desenvolupat aquest curs a Niu Incubadora Social al Centre Cívic Palmira Domènech. L’objectiu de...