Esteu aquí

Un nou decret simplifica els tràmits administratius de les empreses

Es potencien les tramitacions telemàtiques.

dimarts, 17 juny, 2008 - 13:40

La Generalitat ha aprovat un decret de simplificació de tràmits administratius per facilitar l'activitat econòmica. Aquest Decret 106/2008 de 6 de maig s'aplica als serveis d'informació i assessorament i a la tramitació i resolució dels procediments administratius que afecten l'empresa, en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, els seus organismes autònoms, i les entitats de dret públic que en depenen.

Conseqüència d'això, es crea el document anomenat "Declaracions responsables" que ha de suscriure la persona titular, i s'elimina la diligència de l'Administració als llibres de registre.

D'altra banda, es potencien les tramitacions telemàtiques i l'Oficina de Gestió Empresarial (OGE).

Compartir

Noticies relacionades

OIAC

dilluns, 28 juliol, 2025 - 12:15

Canvis d’horari als serveis municipals durant l’estiu

Amb l’arribada del mes d’agost, alguns serveis i equipaments municipals fan una pausa en la seva activitat habitual o passen a funcionar amb horaris especia...

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

divendres, 18 juliol, 2025 - 10:45

El Prat i Sant Boi presenten la diagnosi de necessitats del sector logístic dins el programa Treball, Talent i Tecnologia 2024-2026

La sessió ha servit per identificar reptes i accions clau per impulsar la...