Esteu aquí

Un nou decret simplifica els tràmits administratius de les empreses

Es potencien les tramitacions telemàtiques.

dimarts, 17 juny, 2008 - 13:40

La Generalitat ha aprovat un decret de simplificació de tràmits administratius per facilitar l'activitat econòmica. Aquest Decret 106/2008 de 6 de maig s'aplica als serveis d'informació i assessorament i a la tramitació i resolució dels procediments administratius que afecten l'empresa, en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat, els seus organismes autònoms, i les entitats de dret públic que en depenen.

Conseqüència d'això, es crea el document anomenat "Declaracions responsables" que ha de suscriure la persona titular, i s'elimina la diligència de l'Administració als llibres de registre.

D'altra banda, es potencien les tramitacions telemàtiques i l'Oficina de Gestió Empresarial (OGE).

Compartir

Noticies relacionades

dimarts, 7 abril, 2026 - 08:00

ElPratVal genera un impacte de 207.000 € en el comerç local en només cinc setmanes

La campanya ha comptat amb la participació de 120 establiments del municipi i...

dimarts, 24 març, 2026 - 12:00

Nova normativa de mobilitat metropolitana: obligacions legals i oportunitats de finançament per al teixit empresarial del Prat

Les noves obligacions de mobilitat s’acompanyen d’ajuts i suport informatiu...

dimarts, 24 març, 2026 - 11:00

Nova convocatòria d’assessorament tecnològic: 15 hores de consultoria gratuïta per a la digitalització de les empreses del Prat

Impuls a la transformació digital del teixit empresarial amb suport...