Esteu aquí

Un entrenador als bucs d'assaig de la Capsa

dilluns, 3 octubre, 2016 - 17:30

Divendres passat es van reunir el músic i productor Eric Fuentes i tres bandes dels BUCS de la Capsa que participen en un nou experiment de La Capsa anomenat “Trainer”.

Partint de l’experiència del Prejecte Cocoon, que ha donat resultats tan positius en l’aprenentatge i l’evolució de les bandes joves de la ciutat, hem pensat que seria interessant traslladar el concepte de productor o assessor musical del Cocoon, als grups que tenen contracte i assagen als Bucs de La Capsa.

Aquesta nova figura l’hem anomenat “Trainer” i com el nom indica la seva missió és la d’acompanyar i assessorar els grups complementant la seva formació des de la pràctica i l’aprenentatge, ja sigui des del punt de vista creatiu (musical, producció, composició) o tècnic (material que utilitzen, efectes, amplificadors, etc.).

Les bandes que participen són Black Swans, Puta Blava i Macondo.

Esperem que sigui una experiència positiva per les bandes. Us anirem informant…

Compartir

Noticies relacionades

rua_carnaval_2026

diumenge, 15 febrer, 2026 - 12:00

L’enveja omple de festa la Rua de Carnaval del Prat

Més de dues mil persones participen en la rua de Carnaval, un dels actes més...

divendres, 13 febrer, 2026 - 12:00

Més de 3.200 entrades venudes en l’arrencada de la nova temporada de L’Artesà

La nova temporada de L’Artesà arrenca amb força i consolida el teatre...

dijous, 12 febrer, 2026 - 10:00

Oferta laboral: L’Artesà obre convocatòria per incorporar un/a tècnic/a audiovisual

La convocatòria romandrà oberta fins a l’1 de març