Esteu aquí

Un documental sobre Doñana, premi Ciutat del Prat de cinema

Clausurat el Festival Internacional de Cinema de Medi Ambient de Catalunya (FICMAC).

dimecres, 8 juny, 2005 - 12:52

El premi Ciutat del Prat del FICMA va ser lliurat dimarts, 7 de juny, al documental "Doñana, cuadernos en la red", del programa El Escarabajo Verde de TVE a Sant Cugat, dirigit per Gemma Soriano.

El jurat va atorgar aquest guardó al treball per la seva sensibilització sobre el medi ambient i la seva reflexió sobre la necessitat de millorar-lo.

El FICMA es va cloure dimarts amb la projecció del film "Genesis" al teatre Modern. El lliurament de la resta de premis del Festival es fa divendres, dia 10, a Barcelona.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 23 juliol, 2026 - 12:30

L’aigua de la platja del Prat manté una qualitat excel·lent per al bany

Les darreres analítiques de l’Agència Catalana de l’Aigua confirmen l’excel...

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...