Esteu aquí

UGT denuncia mancances a l'aeroport

El sindicat diu que hi ha manca de recursos i de personal

dimarts, 25 novembre, 2003 - 10:00

La secció sindical de UGT a Aena ha denunciat la manca de recursos i de personal a les instal·lacions aeroportuàries del Prat. El seu responsable, Paco Abadías, ha afirmat que les inversions del Ministeri de Foment "són insuficients per al manteniment de l'aeroport, i  les que es duen a terme incideixen només en les obres d'ampliació", que permetran que l'aeroport passi dels 20 als 40 milions de passatgers anuals l'any 2007.

Abadías ha afegit que "la manca de recursos provoca precarietat en la seguretat dels treballadors i que l'aeroport no es trobi preparat per fer front a una situació d'emergència".

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 25 juliol, 2025 - 14:30

El Consell de l’FP avança en l’elaboració de propostes de noves titulacions per al curs 2026-2027

La Comissió de Planificació de l’Oferta acorda la metodologia de treball que...

divendres, 25 juliol, 2025 - 13:00

L’Ajuntament instal·la una pantalla a la plaça de Catalunya per seguir la final de l’Eurocopa, que disputarà la selecció espanyola femenina contra l’anglesa

El partit, diumenge a les 18h, es podrà veure sota la pèrgola de la plaça de...