Esteu aquí

Trobat mort un ancià desaparegut el 1998

Localitzat el cadàver de José Ramon Casanova per uns treballadors de l'aeroport

dimarts, 7 octubre, 2003 - 02:00

Els operaris van trobar el cos fa quatre dies, mentre desbrossaven els voltants de la tanca de l'aeroport. En el moment de la seva desaparició, Casanova tenia 78 anys i patia d'Alzheimer. Segons fonts policials, la mort es va produir de manera natural, ja que el cos no presentava senyals de violència

La desaparició de Casanova l'any 1998 va mobilitzar molts veïns i veïnes del Prat en la seva recerca. Arran de la desaparició, la família va fundar l'associació Inter-SOS, que presideix Manel Jaime, gendre del desaparegut, i que té com a objectiu ajudar famílies que es troben en una situació similar.

La família de Casanova ha agraït a la població i a la Policia Local del Prat els esforços que es van dur a terme les setmanes posteriors a la desaparició.

Compartir

Noticies relacionades

dijous, 6 novembre, 2025 - 12:30

El Prat reivindica el 25N amb la campanya “No estàs sola”

El 25 de novembre es commemora el Dia Internacional per a l’Eliminació de la...

dijous, 6 novembre, 2025 - 10:00

La Biblioteca Antonio Martín celebra la 30a Setmana de la Ciència, amb la tecnologia quàntica com a fil conductor

La Biblioteca s’afegeix amb tota una bateria d’accions per viure la ciència...

dimarts, 4 novembre, 2025 - 17:30

Últims dies per visitar l’exposició del Clic Prat 2025 al Centre Cívic Jardins de la Pau

Una celebració de la imatge i de la comunitat pratenca dins l’aposta...