Esteu aquí

Trobat mort un ancià desaparegut el 1998

Localitzat el cadàver de José Ramon Casanova per uns treballadors de l'aeroport

dimarts, 7 octubre, 2003 - 02:00

Els operaris van trobar el cos fa quatre dies, mentre desbrossaven els voltants de la tanca de l'aeroport. En el moment de la seva desaparició, Casanova tenia 78 anys i patia d'Alzheimer. Segons fonts policials, la mort es va produir de manera natural, ja que el cos no presentava senyals de violència

La desaparició de Casanova l'any 1998 va mobilitzar molts veïns i veïnes del Prat en la seva recerca. Arran de la desaparició, la família va fundar l'associació Inter-SOS, que presideix Manel Jaime, gendre del desaparegut, i que té com a objectiu ajudar famílies que es troben en una situació similar.

La família de Casanova ha agraït a la població i a la Policia Local del Prat els esforços que es van dur a terme les setmanes posteriors a la desaparició.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 17 juliol, 2026 - 18:15

La presidenta d'una de les grans famílies al Parlament Europeu: “Hi ha base a la llei europea” per aturar projectes com l’ampliació de l’aeroport del Prat

La lideressa del grup dels verds a l’eurocambra, Terry Reintke, visita els...

divendres, 17 juliol, 2026 - 11:45

El Prat aprofita l'estiu per renovar l’asfalt de diversos carrers, millorant la seguretat i el confort de la mobilitat

Les obres es duran a terme entre el 20 i el 28 de juliol i comportaran...
Jocs d'aigua Louis Braille

divendres, 17 juliol, 2026 - 08:45

El Prat disposa de 17 refugis climàtics per protegir la ciutadania de la calor extrema

Espais interiors climatitzats i zones exteriors amb ombra i fonts estaran...