Esteu aquí

Trobades entre professionals de les escoles bressol municipals

divendres, 22 març, 2019 - 02:45

Aquesta setmana, amb motiu dels canvis que s’estan realitzant en l’organització de les escoles bressol, s’ha iniciat un treball de reflexió conjunt i d’intercanvi d’experiències sobre tres temes que s’han considerat rellevants amb les educadores dels diferents equipaments educatius de petita infància municipals: Família i escola; Materials que s’utilitzen; i com són els Espais distribuïts a les nostres escoles bressol. 

Han sigut trobades molt interessants que han aportat a les participants i a les seves escoles temes de reflexió conjunta i noves experiències d’intercanvi. Les trobades es fan a les diferents escoles bressol i s’ha generat la necessitat de reprendre l’experiència que es va fer fa dos anys de Turisme Pedagògic.

La propera setmana, les trobades seran per nivells d’edat i les reflexions es centraran en aspectes relacionats en les etapes evolutives i les seves necessitats.

Aquestes trobades s’aniran repetint al llarg del curs i estaran vinculades al projecte educatiu marc de les escoles bressol municipals.

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 4 novembre, 2026 - 11:30

L’alcaldessa del Prat demana a la consellera Niubó coordinació i cooperació àgil per climatitzar les aules dels centres educatius de la ciutat

En la trobada, la conselleria s’ha compromès a climatitzar totes les aules...

dimarts, 27 octubre, 2026 - 12:15

"La manca de credibilitat en la figura dels docents és un dèficit clau del sistema educatiu"

Entrevista a Arturo Ramírez Varela, exdirector de l’Escola Sant Jaume

dimarts, 22 setembre, 2026 - 12:00

L’Ajuntament continua desplegant el Pla Clima Escoles amb la instal·lació de ventiladors a totes les aules d’infantil i primària

És la segona fase d’un pla que, en les seves primeres actuacions, ja ha...