Esteu aquí

Trobada de la Taula de l'Economia Social i Cooperativa del Prat

Aprovat el Pla de dinamització per a 2013

dimecres, 8 maig, 2013 - 16:09

El dimarts 6 de maig es va reunir la Taula de l'Economia Social i Cooperativa del Prat, en la qual van participar les principals cooperatives i entitats del municipi vinculades al sector (Cooperativa Obrera de Viviendas, UIKU Coworking el Prat, Associació SAO Prat i l'entitat GATS) i representants de l'Institut Ribera Baixa .

La Taula va aprovar el Pla operatiu del 2013 per a la dinamització de l'economia social i cooperativa al municipi, que estableix diferents eixos de treball: difusió i sensibilització; creació; enfortiment i formació; intercooperació territorial.

Així mateix es van concretar les activitats que es faran en el marc de la Setmana de l'Economia Social i Cooperativa, que tindrà lloc durant la setmana del 25 al 30 de maig:  VI Festa-Fira del cooperativisme; taller d'emprenedoria social; conferència "Respostes a la crisi: cooperativisme i economia social"; exposició: "50 anys de JUP. Democràcia cultural al Prat en ple franquisme"; i taula rodona: "Ahir i avui de la joventut al Prat".

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 13 març, 2026 - 09:15

L’Ajuntament obre una línia de subvencions per fomentar la contractació de persones en situació d’atur

Els ajuts volen impulsar una ocupació de qualitat i reduir les desigualtats...

dilluns, 9 març, 2026 - 13:00

Subvencions municipals per impulsar activitats de promoció del comerç urbà

Les associacions de comerciants poden rebre suport econòmic per organitzar...

dijous, 5 març, 2026 - 09:30

Nous ajuts municipals per modernitzar els comerços amb el segell “El Prat Comerç de Qualitat”

La línia de subvencions dona suport a inversions per millorar els...