Esteu aquí

Trasplanten arbres afectats per l'estació de metro de l'Estruch

Un centenar d'exemplars s'ubicaran a diferents zones del municipi.

dimecres, 2 abril, 2008 - 11:03

Aquesta setmana comença el procés de trasplantament del arbres afectats per la construcció de l'estació de l'Estruch de la línia 9 del metro, a la confluència de les avingudes de la Verge de Montserrat i del Pare Andreu de Palma.

L'afectació de les obres, que començaran properament, abasta un tram de totes dues avingudes i la plaça de Joan Garcia Nieto (consulteu el plànol al document del peu de pàgina).

Dins d'aquest àmbit, s'ha fet prèviament un inventari de l'arbrat. Els arbres que es trasplantaran sumen un total de 115 exemplars, d'espècies diferents com plàtans, moreres, cirerers i àlbers, entre d'altres.

Aquests arbres s'ubicaran a diferents espais del municipi: a la carretera de la platja,  al  camí de Can Penyasco, al Cementiri Vell i a la rotonda de la Nissan (al final de l'avinguda de l'Onze de Setembre).

Compartir

Noticies relacionades

dimecres, 23 juliol, 2025 - 08:45

El Prat estrena la Ronda Nord i guanya amb ella un nou accés als grans eixos viaris del nostre entorn

La nova connexió, que ha suposat una inversió de tres milions d’euros, forma...

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:45

Nou sentit de circulació al polígon Urgoiti per millorar la seguretat viària

Les intervencions es completaran la propera setmana i afavoreixen la connexió...
garbelladora amb.jpeg

dijous, 17 juliol, 2025 - 14:00

Finalitzen les tasques de neteja de la platja arran de l’episodi de fortes pluges

L’AMB ha dut a terme treballs intensius per retirar la gran quantitat de...