Esteu aquí

Tractament preventiu de la processionària als pins de la ciutat

L'Ajuntament farà un tractament fitosanitari les nits de divendres, dissabte i dilluns d'aquesta setmana.

divendres, 20 novembre, 2009 - 10:31

Les nits de divendres dia 20 de novembre, dissabte 21 i dilluns 23, entre les 22 i les 6 h, l'Ajuntament del Prat farà un tractament fitosanitari dels pins de la ciutat per lluitar contra la processionària.

Encara no hi ha bosses d'aquesta eruga, però ja s'ha detectat en alguns branquillons dels pins les postes de les papallones. És ara que cal actuar, abans que no es facin erugues grans.

Cada any per aquestes dates l'Ajuntament aplica el tractament, de caràcter més aviat preventiu. Es fa amb productes no tòxics i de lluita biològica (bacillus thuringiensis).

Els llocs a tractar són el parc de la Solidaritat, el CEM Sagnier, el CEM Fondo d’en Peixo, els jardins de la Ribera, diverses places de Sant Cosme, la plaça del Disset de setembre i l'Hort de la Virtudes, entre altres.

Compartir

Noticies relacionades

divendres, 5 juny, 2026 - 12:45

El Mercat Municipal del Prat acull l’exposició 'Espigolar per transformar' contra el malbaratament alimentari

L'exposició itinerant, que ja ha superat els 12.000 visitants a Catalunya, es...

dijous, 4 juny, 2026 - 12:30

El Prat presenta les actuacions finançades amb fons Next Generation per impulsar un model turístic sostenible al Delta del Llobregat

El municipi ha executat diverses intervencions en natura, mobilitat i...

dimecres, 3 juny, 2026 - 09:15

Prop de 100 infants i joves del Prat participen en una trobada per reivindicar una ciutat més sostenible

Alumnat de 12 centres educatius, docents i equips d’educació ambiental...