Esteu aquí

Tornen les recomanacions de sèries per l'estiu gràcies als Vermuts de sèrie

El diumenge 14 de juliol, la terrassa de la Palmira va rebre a la Paula Hergar, el Lolo Herrero i el Sergi Cervera per parlar d'actors i actrius que fan més d'un paper a la mateixa sèrie.

divendres, 19 juliol, 2024 - 09:30

Dins de les activitats culturals del Viu l'estiu al Prat, el diumenge 14 de juliol vam poder gaudir de la tornada dels Vermuts de sèrie, una proposta del Centre Cívic Palmira Domènech que ja acumula quatre edicions. Es tracta d'una trobada a la terrassa de la Palmira per parlar de sèries mentre fem el vermut i, de pas, conèixer la passió per les sèries que amaga el barri.

Enguany es va voler aprofundir en la feina dels actors i actrius que fan diversos papers dins d'una mateixa sèrie. Per la qual cosa ens va acompanyar la Paula Hergar, periodista especialitzada en sèries i els actors Lolo Herrero i Sergi Cervera. A través d'exemples que partien d'experiències personals, ens van explicar quins trucs fan servir per interioritzar els diferents personatges partint de la veritat.

Després la xerrada es va centrar a comentar la feina d'alguns actors i actrius en altres produccions i conèixer detalls i curiositats al voltant d'aquestes produccions. A continuació us deixem un petit llistat de les propostes i recomanacions que van sorgir (i on podeu trobar-les), per si voleu aprofitar les vacances per fer una marató de sèries. 

 

Orphan Black (Tatiana Maslany, Jordan Gavaris, Maria Doyle Kennedy. Movistar + ) 

The Americans (Keri Russell, Matthew Rhys, Maximiliano Hernández. Disney +)

Friends (Jennifer Aniston, Lisa Kudrow. HBO)

The Deuce (James Franco, Maggie Gyllenhall, Chris Bauer. MAX i Amazon Prime Video)

 

També vam poder gaudir de la companyia de gent vinculada al centre i altres que van voler conèixer l'activitat per primera vegada. Es va crear un ambient molt distès i familiar on tot el grup es va mostrar força participatiu arribant a transmetre dubtes al final de la xerrada. Fins i tot es van animar a recomanar sèries com aquestes:

 

Baby Reindeer (Richard Gadd, Jessica Gunning, Nava Mau. Netflix)

Normal People (Daisy Edgar-Jones, Paul Mescal. Amazon Prime Video)

 

Si voleu conèixer més detalls sobre la proposta dels Vermuts de sèrie d'aquest estiu, us animem a escoltar aquesta entrevista a Planeta Prat on es parla del tema.

Compartir

Noticies relacionades

clubs_lectura_biblioteca

divendres, 24 juliol, 2026 - 10:00

Els clubs de lectura de la Biblioteca Antonio Martín tanquen una nova temporada

Divuit clubs i més de 260 persones inscrites durant el curs 2025-2026

dimarts, 21 juliol, 2026 - 14:00

Prepareu l'agenda: L'Aparador torna per Festa Major amb mercat d'artesania, tallers i vermut amb DJ

La trobada Fet a mà del Prat i un vermut musical són les grans novetats d...

divendres, 17 juliol, 2026 - 10:15

Arts en Viu reforça la seva aposta per la dansa contemporània amb Big Bouncers

Una iniciativa centrada en la creació, la participació i l'exhibició per...